• دوشنبه ٣ بهمن ١٤٠١-١٥:١١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٠١٥
نادعلی خبر داد:

تقدیم لایحه بودجه سال 1402 شهرداری تهران به شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از تقدیم لایحه بودجه سال 1402 شهرداری تهران، سازمان ها و شرکت های تابعه به شورا در جلسه یکصد و بیست و چهارم شورا در روز سه شنبه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی در تشریح یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای ششم در روز سه شنبه چهارم بهمن سال 1401 گفت: پرویز سروری نایب رئیس شورا، در صحن شورا نطق پیش از دستور خود را ارائه خواهد داد.
سخنگوی شورا افزود: اولین دستور جلسه به تقدیم لایحه بودجه سال 1402 شهرداری تهران توسط علیرضا زاکانی، شهردار تهران اختصاص دارد.
نادعلی تصریح کرد: بررسی یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص« مجوز صدور برات کارت به منظور تامین منابع مالی موردنیاز شهرداری تهران» و بررسی یک فوریت طرح « الزام شهرداری تهران به تملک خانه مرحوم دکتر عباس شیبانی و تبدیل آن به خانه مفاخر» دستور دیگر این جلسه خواهد بود.
به گفته سخنگوی شورا،« ارائه گزارش توسط حبیب کاشانی خزانه دار شورا در خصوص حساب های درآمد و هزینه شهرداری تهران منتهی به 30/9/1401» و بررسی طرح « اصلاح بند 7 ذیل بنده «ز» تبصره یکم بودجه سال 1401 شهرداری تهران » نیز در ردیف دستور جلسه یکصد و بیست و چهارم شورا قرار دارند.
نادعلی افزود: اعضای شورا در این جلسه « انتخاب یک نفر نماینده مطلع و تام الاختیار شورای اسلامی شهر تهران در شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی پژوهشی شهرداری تهران» و « انتخاب نمایندگان مطلع و تام الاختیار شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در کمیته کاربست طرح ها و فعالیت های مطالعاتی و پژوهشی» را نیز در دستور کار خود دارند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: